TOALETKA I DERMOKOSMETYKI NOVACLEAR ATOPIS/ DRESSING TABLE

poniedziałek, czerwca 26, 2017

Po tym jak sprzedałam moją tablicę inspiracji wierząc, że zrobię sobie nową nie sądziłam, że tymczasowe zawieszenie lustra zmieni moje domowe biuro w toaletkę i to na stałe. Kochałam ten mój biurowy kącik ale toaletka to dużo praktyczniejsze rozwiązanie i bardziej do mnie przemawia. Codzienny makeup jest teraz przyjemnością. 

___________________

After I sold my moodboard believing that I would make a new one, I didn't think the temporary mirrow would change my home offce into a dressing table. I loved my work space, yet, the makeup corner is a much more practical solution, more appealing to me. Daily makeup is a pleasure now.




                     
                         



RECENZJA KOSMETYKÓW ATOPIS NOVACLEAR




Zostałam zaproszona do akcji testowania dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała Atopis Novaclear. Produkty przeznaczone są do skóry atopowej, suchej i wrażliwej.  Zawierają wyciąg  z lukrecji oraz olej konopny, które pomagają utrzymać stałe nawilżenie skóry, zmniejszają stany zapalne, łagodzą świąd i dbają o odbudowę płaszcza hydrolipidowego zapewniając pH przyjazne dla skóry. Poniżej krótka recenzja.
_________________________

I was invited to test the Atopis Novaclear  facial and body dermocosmetics. These product are for atopic, dry and sensitive skin. They contain hemp seed oil and licorice extract that help the skin maintain  moisturised, reduce inflamation, relieve itching, restore hydrolipid coat and provide skin-friendly pH.


Płyn do mycia twarzy i ciała ma delikatną, żelową konsystencję. Jest bezbarwny, bezzapachowy i świetnie rozprowadza się na skórze. Dużym plusem oznaczam go za to, że nie naciąga skóry co potwierdza tylko  jego skuteczność w nawilżaniu. Jedyny minus to, że się nie pieni przez co szybciej się zużywa.

Face and body wash has a gentle gel consistency. It's paraben and fragrance free, and spreads well on the skin. A great advantage is that it doesn't make the skin feel tight. This proves the hydration. The only downside is that the liquid doesn't foam.


Krem do pielęgnacji ciała ma twardą konsystencję, bardzo trudno rozprowadza się go na skórze a jeszcze trudniej wyciska z tubki. Po 2 dniach wyciskania tubka pękła na zgrzewie. Trzeba jednak przyznać, że krem rewelacyjnie nawilża. Skóra pozostaje natłuszczona cały dzień i nie jest podrażniona nawet gdy zastosujemy krem bezpośrednio po goleniu.

Body cream is very difficult to spread on the skin due to its hard consistency. After two days, the tube has cracked on the seal while squeezing. I must admit, however, that the cream perfectly moisturises the skin  for all day and doesn't irritate after a shave.


Czy polecam ? 
Nie do końca.
Płyn nie jest ekonomiczny i szybko się zużywa. Zważywszy, że jego cena to ok. 20zł za 200ml a starczył mi tylko na półtora tygodnia, zakup nie jest opłacalny. Krem z kolei jest tak twardy, że jego rozprowadzenie wymaga cierpliwości co przy moim tempie życia jest nieosiągalne.
Jeśli jednak jesteście w stanie te wady zaakceptować, to na pewno zyskacie 100 % satysfakcji z działania tych kosmetyków, bo są skuteczne a potem możecie się tylko cieszyć piękną skórą.

Do I recomend it ?
Not completly, due to disadvantages described above.




https://zblogowani.pl/akcja/novaclear

ZOBACZ RÓWNIEŻ

18 komentarzy

  1. Te lustra wieszane na paskach są genialne. Sami mamy takie lustro z tym, że zamiast paska jest gruba lina. Tego typu dodatki sprawozdają się świetnie we wszystkich wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Lustra są uniwersalne. Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. To podwieszane lustro wygląda naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Dziękuję, za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jestem zachwycona Twoją domową toaletką ! Jest nowoczesna i bardzo kobieca. To coś zdecydowanie dla mnie. Piękne zdjęcia !
    Miłego dnia i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosłam o centymetr teraz :-) Bardzo mi miło. Dziękuję.

      Usuń
  4. Raju! Co za piękny wystrój. Ja niedawno wprowadziłam się do nowego mieszkania znalezionego na lokalnym portalu http://www.bydgoszcz.mertis.pl/ i jestem zachwycona, ale chciałabym je jeszcze trochę przerobić. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć coś równie pięknego, co na tych zdjęciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że trafiłam w twój gust i mogłam zainspirować. Na pewno stworzysz równie przytulne miejsce. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem na toaletkę. Gratuluję kreatywności! Prezentuje się to naprawdę okazale! Wpadłam tutaj po raz pierwszy i zostaję na dłużej - zakochałam się w Twoim blogu! Tak swoją drogą, gdzie nabyłaś ten uroczy dywanik pod stołkiem? Jeśli nie pamiętasz, po prostu podaj mi specjalistyczną nazwę tego cuda, ponieważ chcę nabyć coś podobnego, ale nie wiem nawet jak określić cel zakupu (jako dywanik w kształcie skóry? Sama nie wiem...).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja propozycja na toaletkę przypadła Tobie do gustu. Dywanik o który pytasz jest z Ikea. Sztuczna skóra. Mam złe doświadczenia ze skórą naturalną, tzn bardzo trudno utrzymać ją w czystości (miałam białą). Tę wkładam do pralki, rozczesuję włosie i jest jak nowa, a do tego pachnie. Skórę naturalną mam na siedzisku, nie ulega zabrudzeniu tak szybko, trafił mi się całkiem dobry gatunek. Ale na podłogę wolę sztuczną. Pozdrawiam serdecznie i cieszę, że zostajesz.

      Usuń
  6. Śliczna toaletka i piękne lustro nad nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś do mnie. Dziekuję za komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ale piekny ten kącik z toaletką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Zatrzymaj się u mnie na dłużej. Zapraszam.

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się zachowany minimalizm i brak przepychu. Lubię takie eleganckie i schludne pomieszczenia. Lustro - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i bardzo tam masz przytulnie :)
    Pozdrawiam.
    https://dompodbialasowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. With passion and prayer I am sure will get happiness and success in the future. Thank you hopefully useful and inspiring each other

    vitamin penambah berat badan
    obat stroke pembuluh darah pecah
    obat batuk darah
    cara mengatasi telinga berdengung sebelah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images